Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΜΠΙΚΙΝΙ! Το menu που θα σε απαλλάξει από τα κιλά που θέλεις μέχρι το καλοκαίρι

0
25

Το μπικίνι, η παραλία και τα μπάνια είναι πια θέμα χρόνου. Λίγου χρόνου. Είσαι έτοιμη ή υπάρχουν κάποια κιλά που ακόμα σε εμποδίζουν; Μην καθυστερείς. Είσαι οριακά. Ακολούθησε μια δίαιτα που θα σε βάλει στο bikini σου απαλλαγμένη από 4 με 6 κιλά ως τα μέσα περίπου του Ιουνίου.

Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Μαριέττα Μαρκούση μας δίνει το απαραίτητο διαιτολόγιο για να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά.

 

EXTRA TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

Η διαιτολόγος όμως έχει μερικές ακόμη καθημερινές συμβουλές που αν τις ακολουθήσεις θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να πάρει μπρος. «Μέσα από απλά πράγματα και κάποιες μικρές αλλαγές στην διατροφική μας συμπεριφορά η απώλεια των κιλών γίνεται πολύ πιο εύκολη!!!» εξηγεί η κα. Μαρκούση.

* Ο στόχος της απώλειας θα πρέπει να είναι ρεαλιστικός! Ένας υπερβολικά υψηλός στόχος πιο πιθανό είναι να σας απογοητεύσει! Επιβραβεύστε τον εαυτό σας ακόμα και αν δεν καταφέρατε να φτάσετε τον τελικό στόχο γιατί η διαφορά είναι εμφανής πλέον!

* Στα πλαίσια ενός υγιεινού τρόπου ζωής δεν θα πρέπει να ξεχνάς την άσκηση. Επίλεξε λοιπόν ένα είδος άσκησης που σου αρέσει και σε κάνει να ξεχνιέσαι ενώ παράλληλα τονώνεται ο μεταβολισμός και «καις» θερμίδες!

* Μία αποτελεσματική δίαιτα δεν είναι τίποτα άλλο από μία ισορροπημένη δίαιτα. Συνεπώς, η κατανάλωση τροφίμων από όλες τις ομάδες τροφών είναι απαραίτητη. Οι δίαιτες αποκλεισμού σπάνια αποφέρουν αποτέλεσμα.

* Καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών (τουλάχιστον 5 μερίδες ανά ημέρα) θα σας βοηθήσει να παραμένετε σε τόνωση εξασφαλίζοντας σας παράλληλα τις βιταμίνες που χρειάζεστε!

* Εξασφάλιση επαρκούς ενυδάτωσης μέσω της καθημερινής πρόσληψης τουλάχιστον 2 λίτρων υγρά!

* Η κατανάλωση πρωινού γεύματος είναι μία συνήθεια που θα πρέπει να υιοθετήσεις! Το πρωινό βοηθάει να μην πεινάς κατά τη διάρκεια της ημέρας και επιπλέον παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη γλυκόζη προκειμένου να είσαι σε εγρήγορση!

* Προγραμμάτισε συχνά και μικρά γεύματα! Με αυτό τον τρόπο θα νιώθεις χορτάτη, αποφεύγοντας έτσι τα επεισόδια υπερκατανάλωσης φαγητού κατά τη διάρκεια του γεύματος και τα θερμιδογόνα snack (παγωτά, γλυκά…) που μπορείς να προμηθευτείς ενώ είσαι στο δρόμο!

* Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ στα 4-5 ποτήρια κρασί την εβδομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
  
ΠΗΓΗnewside
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ