Οι χρήστες αυξάνουν τις online αγορές τους… την Τρίτη!

0
19

Προτιμούν τις καθημερινές από ότι τα Σαββατοκύριακα, γιατί; – Τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, ενώ το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 14:00-16:00 και 20:00-23:00

Οι άνθρωποι που κάνουν αγορές μέσω του Διαδικτύου φαίνεται ότι προτιμούν τις καθημερινές από ότι τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας συγκεντρωτικής ανάλυσης που διεξήγαγε η εταιρεία RTB House, η οποία παρέχει λύσεις retargeting σε τουλάχιστον 40 χώρες.

Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, ενώ το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 14:00-16:00 και 20:00-23:00. Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, τα ποσοστά μετατροπής (όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και προβαίνουν στη συνέχεια στην αγορά του προϊόντος) αυξήθηκαν ιδιαίτερα την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής. Το Σάββατο φαίνεται να είναι η χειρότερη ημέρα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου οι αποφάσεις για αγορές -με βάση τα κλικ- μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
1 από 2
  
ΠΗΓΗprotothema.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ