Πώς να κάθομαι σωστά στην καρέκλα ή τον καναπέ

Με τις τόσες ώρες που ξοδεύουν οι εργαζόμενοι για τηλεργασία, είναι λογικό όταν κάθονται, η σπονδυλική τους στήλη να θυμίζει γράμμα της αλφαβήτου- σίγμα τελικό συγκεκριμένα- και ο αυχένας εκείνον της χελώνας.

0
383

Με τις τόσες ώρες που ξοδεύουν οι εργαζόμενοι για τηλεργασία, είναι λογικό όταν κάθονται, η σπονδυλική τους στήλη να θυμίζει γράμμα της αλφαβήτου- σίγμα τελικό συγκεκριμένα- και ο αυχένας εκείνον της χελώνας.

Για αυτό οι ενοχλήσεις σε μέση, αυχένα, ώμους και αλλού είναι αναμενόμενες. Αυτό σημαίνει λοιπόν, καθιστική στάση σώματος πάνω σε μια καρέκλα για αρκετές ώρες. Εκεί περνάμε ένα μεγάλο κομμάτι του 24ώρου. Για αυτό η καρέκλα είναι το σημαντικότερο έπιπλο στον χώρο του γραφείου μας.


Είναι δεδομένο ότι η ποιότητα της καρέκλας επηρεάζει άμεσα την υγεία της σπονδυλικής στήλης, καθώς και του αυχένα και της μέσης ενώ η αλληλεπίδραση με την καρέκλα που καθόμαστε, επηρεάζει καθοριστικά την αποδοτικότητά μας, όσο πιο άνετα και αναπαυτικά καθόμαστε, τόσο καλύτερα δουλεύουμε. Για αυτούς ακριβώς τους λόγους η επιλογή μίας καρέκλας γραφείου είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι με καθιστικό επάγγελμα έχουν τις διπλάσιες πιθανότητες απόκτησης καρδιαγγειακών παθήσεων από αυτούς που παραμένουν όρθιοι κατά την εργασία τους. Για την ακρίβεια, μια ιατρική έρευνα έδειξε ότι όσοι περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους καθιστοί έχουν 54% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν από έμφραγμα.


Πώς εξασφαλίζουμε μια σωστή θέση στην καρέκλα; Αρχικά κρατάμε τους ώμους, τα αυτιά και τα ισχία μας στην ίδια ευθεία ενώ οφείλουμε να διατηρούμε τη φυσιολογική λόρδωση χαμηλά στη μέση. Αν η καρέκλα ή ο καναπές δεν τη στηρίζει, τότε να βάλουμε ένα μαξιλαράκι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ